Werelddierendag in een nieuwe stof van Chat Chocolat



Het begrip 'zondagskleren'. Mijn oma en ik begrijpen dat wat anders.
Zij haalt dan haar netste kleren uit, wij onze meest comfortabele outfits om een dagje in te chillen.
Als onze kalender leeg is, dan kan het uren duren vooraleer de pyjama's gewisseld worden.
Kinderen die een dagje rondhangen en spelen op het programma hebben, die willen outfits met een hoog 'fun'gehalte.
Enter deze sweaterjurken.

Ik maakte ze met een basis trui patroon. 
Ik knipte dat een heel stuk langer.
Bij Mona werkte ik met korte mouwen, Emma's jurk heeft lange mouwen.



In de taille stikte ik aan de binnenkant een fijne elastiek. 
Door dat te doen met een zigzagsteek zit er voldoende rek op.

Mona vond het erg plezant dat ze voor deze shoot op mijn bed mocht springen.
🙈




Je wist dat toch al dat de stoffen van Chat Chocolat Belgisch design zijn.
💕
Er kwamen nog andere prints uit, allemaal diertjes ter ere van werelddierendag.
Ga zeker eens kijken voor meer inspiratie bij Annick, Sylvia en Eva.
Dan maak je kennis met de pinguïns en vogels.










Reacties

  1. Oooh die foto waar ze naar elkaar kijken terwijl ze op bed liggen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 zalige comfortabele jurken lijkt mij ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, de ene jurk met lange mouw en de andere met korte! En ze kunnen er duidelijk goed in chillen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, geweldig, echte comfiejurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zalig zo'n jurken waarmee je eigenlijk gewoon terug kan gaan slapen als je te lui bent om je nog eens om te kleden ;-) dat is ook wat ik onder zondagse kledij versta

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!