Nieuwe Eva'tjes

YES!
Eva Mouton deed het weer.
Ze werkte samen met bambiblauw aan een nieuwe reeks stoffen.
Deze gelukzak mocht testen en knipte met plezier in de mooie stoffen.

Ik koos voor zeemeerminnen en kaketoes.
Of dat nog gaat voor meisjes van 11?
Uiteraard wel!

Ik maakte voor Mona een bombervest.
Deze keer werkte ik met een patroon uit Ottobre.
Ik vond een knallende goudkleurige rits voor erbij.



Ik werkte af met zwarte boordstof en tricot voering.
De zakken zitten in de zijnaad.







 Emma vond de roze kaketoes wel tof. 
En ik ook. 
Voor haar maakte ik een trui met twee lagen.
Omkeerbaar en zo wat een leuk effect geeft als je de mouwen omvouwt.





Voor de binnenkant gebruikte ik grid, ook zo'n creatie van bambiblauw.



Het patroon van de trui is een basic raglan.
Ik gebruikte het al vaak, maar weet niet meer waar ik het vandaan heb.






De rits kocht ik bij Veritas.



Gelukkige elfjarigen. 

😎😎




Reacties

  1. Prachtig! De kaketoe's zijn hier al verwerkt :-) Maar nu ik dat bombervestje zie, moet ik dit dringend wat hoger op mijn naailijst zetten want ik stel t maar uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Ik vind het ook heel erg leuk bij 11-jarige meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi mooi! Fe combinaties met voering en boordstof maken het geheel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Coole 11-jarigen! De bomber is echt heel leuk met die originele kraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je twee meisjes zien er weer top uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en inderdaad nog tof voor elfjarigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! En wat tof die bomber met gouden rits!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vooral fan van Mona haar bomber! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. altijd schoon wat je maakt ...ook leuk hier een dochter van dezelfde leeftijd & zo herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben fan van de kaketoes! En ik zie ook bij jou een nieuwe bloglay-out, leuk! Ik kocht ook een template, om het geheel wat strakker te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg fan van de zeemeerminnen en wat je ermee gedaan hebt! top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe vest voor Mona! Moest ik geen chocoladekindjes hebben: ik was resoluut voor die zeemeerminnenstof gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!