let's go bananas

Voor al de twijfelaars aan Mona's spatje roze in vorige blogpost.
Mona koos ook deze banaantjesprint.
Om in te bijten.
Hap


Ik maakte de sweater Mitch uit La Maison victor nog een keer. 
Voor Mona die bijna 150 cm is, maakte ik de 146-152.
Het patroon schrijft nog een driehoekje voor op het voorpand, maar dat vind ik net wat te jongensachtig.






Hoeveel keer mag je een patroon hergebruiken voor je het beu gezien bent? :-)



De stof is French Terry. Dat is een dunne elastische sweaterstof.
Verwerkt zalig.

De prints zijn van de nieuwe collectie van Eva Mouton en Bambiblauw.
Die geven vonken samen.



Reacties

  1. Heel erg leuk! 't Is dat ik hier nog een hoop stofjes heb liggen die ik moet verwerken, anders....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé, ik maakte er ook twee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Volgens mij wordt ze de vrolijkste tiener in haar klas deze herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die banaantjes waren meteen mijn favoriet! De combinatie met de ecru boordstof vind ik perfect, veel mooier dan felgeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof ook weer! Bananen liggen hier ook al klaar vd jongste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof! Ik denk dat ik hem ook eens ga maken voor mijn meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!