Vogels, konijnen en mooie kindjes.


Ik liet me eens ontvallen dat ik het liefst van al kleertjes naai voor kleinere meisjes.
Mijn eigen meisjes groeien en groeien gelukkig helemaal zoals het hoort, 
maar ook hun smaak verandert. 
Ik zocht en vond razendsnel twee schattige vervangers.

Met stoffen van De Melkbrigade maakte ik rokjes.
Truitjes werden uitgezocht en mooie kousen en schoenen.
Dat samenstellen van de setjes op zich is al een feest.

We prikten een datum en dan was het van dattum.





De kat bij de melk zetten :-)
Of in dit geval de vogels.


Het truitje is Anne Kurris, de sokken collégien, de laarsjes zijn van Ocra en te koop bij Raaf en Vos.




Thema konijn met de meest passende schoentjes ooit.


De kleertjes verzamelden we uit onze kleerkasten.
Het vestje is van Maan, het t-shirt van Filou, de muts van Aymara en de sokken Collégien.
De sneakers zijn Ocra en te koop bij Raaf en Vos.





Meisjes met oranje haartjes staan geweldig mooi met blauw.




Onder dat blauw staken we een poezenrok.




Haar truitje is Filou en de sjaal Aymara, 
de kousen collégien en de laarsjes Manuela de Juan.
Haar kraag is er eentje van Maan.





Het herderinnetje, dat wilden onze modellen allebei eens passen.
Fijn toch als je dezelfde maat draagt als jouw BFF.



  

De laarsjes zijn Ocra en de kousen Collégien.
Het vestje maakte ik jaren geleden al eens.
















De stofjes mocht ik testen voor de wintercollectie van De Melkbrigade. Ze zijn katoen met een zachte coating er over. Net fluweel en ideaal voor winterkleertjes. Binnenkort als de dagen donkerder en koeler worden kan je de stofjes kopen in kant en klare kleertjes.

De schoentjes en kousen vonden we bij Raaf en Vos
De kleertjes komen uit de kasten van Emma, Mona, Evita en Juliette.
De meeste stukken gaan al een poos mee en zijn niet meer te vinden in de winkels nu.

Kijk ook eens bij Laurence. Zij verwerkte ook een stofje van dezelfde reeks.


Reacties

  1. Wow ............ Wat een leuke foto's, combi's en rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooooooooohhhhh me God!!! Wat een goddelijke stofjes!! Zouden die ook ooit als zelf te verwerken stofjes te koop komen, zoals dat zwanenstofje nu bij bambiblauw?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals in de boekjes, héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi! Iedere combinatie is een schot in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige combinaties!
    shop jij meestal online voor laarsjes enzo dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh Griet, prachtig gedaan! Super leuke rokjes, meisjes en combi's. En I love the shoes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schoon! Enne... ik heb ook een kleine dochter, uberschattig al zeg ik het zelf, als je daar je naaiexploten eens op wil uitleven, feel free!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke fotoshoot... Van zulke foto's, kleertjes en styling gaat mijn hart glimlachen. Heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, super gestylde outfits! Fotos kunnen zo in een brochure, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O zeg ! Echt super !! Alle ´onderdelen van het plaatje´ trouwens ;)
    Die ene stof met het herderinnetje : dat is een Tiny´tje met een ander hoofdje ?!
    grtjs , miek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees dit bericht onder de Italiaanse zon, en kan mij nog niet echt inleven in de herfstige kleurtjes ;) Maar zelfs in volle zomer vind ik jouw miicollectie prachtig! De Melkbrigade kan zich geen betere reclame wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie rokjes en fotootjes! Horen thuis in een modeboekje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!