Prinses Evita


Zo af en toe krijgen wij hier prinsessen over de vloer.
Echte met "roze" bloed.

Voor deze prinses maakte ik een "roze" jurkje.




Ze werd wat verlegen van al die aandacht.
En dan gaat het hoofdje schuin. 
Extra schattig en dat weten prinsessen maar al te goed.



Prinses Evita kreeg een jurk met knopen vooraan om zelf te kunnen aan en uit trekken.


Met een kort mouwtje en roze voering.



De stof is van Michael Miller en ligt al een hele tijd in mijn kast.
De stof heet "Colette" en is nog te vinden op het web.
Even google raadplegen.





Op woensdag zal de winnaar bekend gemaakt worden van de prijzen van Raaf en Vos.
Meespelen kan nog!

We vonden ondertussen Bianca al :-)
Zij gaat aan de haal met de prijzen van Bambiblauw.

En woensdag krijgen jullie meteen ook een nieuwe weggeef voorgeschoteld.


Reacties

  1. Mijn prinses met roze bloed zou dit geweldig vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie ogen seg... schoon stofke, schoon kleedje, en schoon binnenafwerking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schoon!
    dat doet me dromen van een dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik moet zeggen, mijn tegenzin voor roos smelt de laatste tijd helemaal weg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw interim prinses ziet er super schattig uit in haar prachtige jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi issie (en de prinses ook, uiteraard!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een knappe prinses met een prachtig kleedje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie meid met een mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow een echte prinses. Heel schoon stofke en model. En die oogjes blinken nogal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo schattig! Ik kan niet wachten tot mijn dochter groot genoeg is om in al die prachtige kleedjes te passen. Komen er in je nieuwe boek nog wat babypatroontjes?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!