In galop


Ze wil paardrijden. Die dochter van ons.
Helaas vinden wij geen hondenloze manège in onze buurt.
En dus berijdt ze haar trouwe stokpaard.

Vandaag in Petit pan.
Het patroon van een cirkelrok werd getekend. Maar omdat er nog wat meer zwier in mocht, tekende ik aan de helften nog een driehoek bij. 
Petit pan is toch lekker breed en dus lukte dat gemakkelijk om uit een meter een rok met extra zwier te maken.


 Extra zwier dus.


Mona viel vorige week op haar gezichtje. 
Bloed en korsten, maar daar is gelukkig al niet veel meer van te zien.
De schoolfotograaf komt er aan!







Stof petit pan, bij Vermiljoenshop
oker longsleeve, C&A
lange kousen, Collégien bij Raaf en Vos
laarsjes, Bana & co bij Raaf en Vos

Reacties

  1. zo'n mooie (kleuren)combi!! en ik ging net vragen vanwaar je de mooie lange kousen haalde, mooi met die "strepen" erin, van bij raaf & vos dus! mooi! ik kijk echt uit nr je boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! I love the color combination and the skirt is charming. Cute horse too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat ze er beeldig mee! Volop in galop, zie ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi. Mijn dochter zeurt al een eeuwigheid om een zwierrok. Ik zal er mij toch eens moeten aan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n zalig mooi exemplaartje ! Die kousen zijn echt de max erbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hou ik van jouw rokjes, kan er geen genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb da coltruitje ook liggen:) schoon in combi met de wasabi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél mooi is die kleurencombinatie en die laarsjes zijn er ook zo schoon onder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lies de graef16 september, 2012

    Beide rokjes heel mooi ik hen stikmachien en overlock op kapaza gezet hb zoveel pijn vandaag haar pyamaake afgewerkt en nu tranen vn pijn ik stop nie wil zwaarder en beter dus wie geinteresseerd is kapaza of koopjeskrant onerlock ng garantie op pfaff ng 4jaar garamtie staat onder naam liesbet de graef mssn zijn er zielen die goei materiaal willen dit is je kans mr griet wacht vol ongeduld op boek kan nie veel meer doen dan dromen en lezen mooie gerief lieve groeten uit antwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht exemplaar en super ik combinatie met de laarsjes en het gele bloesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een 5/4-cirkelrok dus eigenlijk :) Nooit kunnen bedenken dat die wasabi zo goed met geel combineerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 5/4, zo iets :-)
    JA, die wasbi combineert ook super met groen, petrol, blauw, roze,... Zalig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die extra zwier doet het hem echt! Héél mooi en zwierig dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!