Rode balpen, stapels schriften...

Juffen, die hebben thuis ook al eens werk.
Verbeterwerk, o.a.

Mijn rode balpen (of een groene, of een paarse,...) en een stapel schriften of toetsen kan ik vanaf nu in stijl meenemen van school naar huis en omgekeerd.


Met de schoolbus-stof van Kokka en dit patroon, maakte ik een tas.
De riemen werden verstevigd met een band. Aan de binnenkant stikte ik ook meerdere keren op de plaats waar de riempjes vastzitten in de hoop dat ze wat gewicht kunnen dragen.

Ik streek geen versteviging op de stof. Zo kan de tas gemakkelijk opgeplooid mee, zelfs in de handtas.



Reacties

  1. Perfect, juf Griet!
    Ik pas voor morgen, maar ik denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige tas en een super schoon stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben jij juf? Leuk! In welke leerjaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, mooi geworden!!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vijfde leerjaar. Die schrijven al veel, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende combinatie van een werktas met het patroontje dat mij aan een amerikaanse schoolbus van Fisher Price doet denken. BP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als dat bij u hetzelfde is als bij mij, blijft die tas een maand of twee ordelijk, nadien wordt dat een stort. Aan de binnenkant, welteverstaan, de buitenkant blijft schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi! Ik wil er ook een maken, maar dan om aan de hand te dragen, niet voor over de schouder. Ik zit in de denk-fase...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad! En dan nog zoveel tijd hebben om dat hier allemaal bijeen te naaien! Ik ben juf in wording via afstandsonderwijs, vandaar de interesse ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet deze juf ook wel zitten! Die grote schriften over en weer is altijd een hele verhuis. Zo wordt dat toch al wat leuker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh daar zou deze juf ook heel erg blij mee zijn! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke tas en inderdaad super handig om opgeplooid mee te kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. en als overbodige aanvullen zou ook deze juf daar erg blij mee zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aha in het 5de leerjaar, dat vroeg ik me ook af :) Schone tas, passend stofje! Verbeter jij graag?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een juf die zal scoren bij de kids ???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet zo, Hella, tenzij het allemaal tienen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie tas! Ik ben geen juf, maar trainster en zou zo'n tas ook wel kunnen gebruiken voor mijn lesvoorbereidingen en sportschoenen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuk ja! Heerlijk de creativiteit!

    Kwam via The Fashionmom bij jou terecht (had zelfs nog naar Tod's pumps voor je gezocht maar kan ze niet vinden in je maat).

    Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Maks!
    Wat lief van jouw zoektocht. Ik heb ook gezocht. Helaas. Niet te vinden. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh, wat mooi die tas!
    Kan een zielig meisje dat gekluisterd zit aan haar thesis niet enige vorm van medelijden opwekken? Liefst zo'n vorm van medelijden die dan bij voorkeur nog beloond wordt ook?
    If not - even goede vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi, misschien tijd om een give-away te doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!