klein klein kussentje...


De blonde Mila van Liezewiezewoes had nog een cadeautje te goed.
Dat ze dol is op paarden, kan je lezen op hun blog.
Aangezien mama zelf veel jurkjes en rokjes met paarden maakt, 
en ik zelf iets wou maken, rolde een kussentje van onder de naaimachine.






Ik gebruikte stipjesstof van Petit pan vanwege de mooie kwaliteit en gebruikte geel lint om de randen af te werken.
Het lint kocht ik per lopende meter en gebruikte ik ook al voor een sjaaltje.

De applicatie bestelde ik bij Van Ikke.
Ik zag hen voor het eerst op een beurs en kon niet kiezen. 
Te veel moois.
Ik bestelde dus maar achteraf online.


Voor de werkwijze van het kussen naaien, kan ik je verwijzen naar Mina Dotter.







Ik stop even met weggeefwoensdagen.
Je kan nog een laatste kans wagen voor de weggeef van Lou Le Chien.
Morgen maak ik de winnaar bekend.

Reacties

  1. Mila gaat tevreden zijn met zo'n mooi kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! ♥ blauw met geel.
    Mila was je vast heel dankbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kussen !!!
    heb je al enig idee wanneer HET boek zal uitkomen???? want i kijk er echt super naar uit.
    groetjes, michèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blauw met geel, topcombinatie! En die applicatie maakt het af. Dat ken ik se, keuzestress bij te veel moois, zodat je toch met lege handen naar huis gaat. Sjans voor ons bestaat er online :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zal ze vast blij mee zijn ... Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top met het gele lint ! Heel mooie afwerking !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er héél zeker een meisje mee blij gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!