Een streepje



Samenwerken heeft zo zijn gevolgen. Je leert elkaar beter kennen en je neemt occasioneel een gewoonte over. "Zij die houdt van een streepje fluo" overtuigde me om wat meer fluo in het leven te roepen.
Ik moest me eerst over de gruwelherinneringen uit mijn jeugd geraken.

Toen ik in de kringwinkel een stevige lap fluogeel vond, nam ik ze mee. Voor eens.

Ik vond een t-shirt van Anne Kurris met een fluogeel boordje aan de mouwen en toen durfde ik het aan.


Het recept is simpel.


  Door de dikte van de stof was recht stikken moeilijk. Ik verdoezelde het niet zo mooie stiksel met een sierstiksel. Fluogaren van het stoffenspektakel.





 Tijdens een stockverkoop kocht ik dit truitje van Morley. En ik vind het perfect passen.






Stof kringwinkel
Streepjest-shirt Anne Kurris
Trui met print Morley, bij Hello Josephine 

Reacties

  1. Geweldig wat jij toch altijd vindt in de kringwinkel. Stijlvolle fluo is dit! Ik zag vorige week ook een ventje met een blauw/wit gestreept truitje met een boordje fluogeel. Heel mooi vond ik dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel An, deze schat lag al een tijdje te wachten en ik moest rond de vlekken knippen. Het truitje is zo simpel dat ik het ook zou kunnen maken, maar ik vond de streepjestricot zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt weer zo heerlijk!!
    Ik vind het zooooo jammer dat ik geen plaatsje heb op jouw maakdag! Zou zo'n rokje ook voor volwassenen mooi zijn? Ik wil er anders wel eentje proberen in de naailes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je een smalle taille hebt, is dat heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awel, ik ben ook gene fan van fluo, maar dit vind ik mooi. das wel ge geweldige kringloopwinkel die jij hebt zenne, ik heb nog niet zo veel geluk gehad hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een streepje? Zichtbaar zal ze zeker zijn, met dit 'streepje'! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knap! met fluo combineren valt duidelijk ook goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben geen fan van fluo maar jij slaagt er wel in om er iets leuks van te maken...gouden vingers?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fluo roept bij mij ook eerder een "brrrrr" op, maar dit vind ik toch wel een geslaagde combinatie hoor. Sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze er super mee staan, de hele combi is af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook geen fluofan, ma kom, dees combinaties zijn schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super idee, dat sierstiksel over een niet zo mooi stiksel. Dat is ongeveer het simpelst om te doen, maar ik was er niet snel opgekomen! Bedankt voor het op het idee brengen!

    Enne...ik vind het heel leuk, dat fluor.... voor 1 keertje dan... hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!