KLEUR!




"Mama, wanneer ga je nog eens met ons spelen in plaats van altijd te naaien?"
Met de nodige keelschraperij en oogdraaierij erbij overtuigden ze me om eens iets anders te doen.
Het werd "koken met mama".
Ik heb een hekel aan koken, maar samen met de kids iets maken is meestal leuk (op de opkuis na)
Vandaag maakten we een luchtig dessertje.


De oplettende blogvolger ontdekt een rokje dat nog niet eerder verscheen op uw scherm en dat komt omdat het gisterenavond van onder mijn machine rolde.
Helemaal herfst in een rokje.
Dezelfde plooitjes als mijn vorige rokjes, maar waarom zou ik een succesformule wijzigen? :-)
En dat was nu wel de laatste. Er wordt gewerkt aan een jurkje.

Reacties

  1. Haha wat een leuke foto's van twee leuke meisjes!
    En ik vind het rokje superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superfoto's! Kan zo in een tijdschrift.
    De kleren passen heel goed bij hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad foto's-uit-de-boekskes! En ik vind die ruitjes prachtig (maar er is mij dan ook ooit verteld dat ik een 'herfsttype' zou wezen dus ik ben daarin niet meer dan voorspelbaar.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk rokje! Maar ook het kleedje ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke complimentjes!
    Het jurkje maakte ik al enkel maanden geleden... naar het patroontje van Oliver +S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woehaaaaaaaa... ik ben van woe tot vrijdag vrij ( dochter naar DARDENNEN met oma en opa)
    Dat rokje staat op nummer 1 op de TO DO lijst. met een elastiekje , want een rits lukt me meestal niet echt goed.

    bedankt voor de handleiding
    ... anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke malle meiden heb je hoor!!
    en het rokje is een schatje
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's en een mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pudding, mmmhh. Echt familie-eten. En ik sta altijd vol bewondering voor je dochters garderobes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superhandleiding van de stolplooirok.
    Het eerste is net af. Op anderhalf uur. Straks eens een foto van trekken en bloggen....
    anne
    FeeSter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. staat op blog!
    ( met wat fouten inbegrepen...)
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat die rokskes die vanonder uw machien uitkomen schoon zijn, dat wisten we al, maar die keuken van u, daar ben ik nu eens écht jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, Ella Montella, en je ziet maar een stukje, hé! Kom eens af, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een héél schoon stofke. Van waar komt het?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schaartje, ik heb dat gevonden in Wetteren bij stoffen "Van Leuven".
    Na heeeeeel lang zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh, gelukkig nog iemand in blogland die niet van koken houdt! Je rokjes zien er weer geweldig uit. Denk dat we hier dringend eens een dochtertje moeten gaan fabriceren ;)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk, fleurig rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog maar net je blog ontdekt. Zo mooi allemaal, die rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!