Nieuws

Mona komt dinsdag thuis van school en vraagt:
"mama, hebben wij zondag plannen?"
Ik:
" Neen, waarom?"
Zij:
"Komt goed uit want ik geef een kerstfeestje voor mijn vrienden: x,x,x,x,x en x"
Ik:
" HUM"
Zij:
"Bel jij dan hun mama's om te zeggen dat het goed is! (En let op het uitroepteken op het einde van de vraagzin. Zo brengt Mona boodschappen over. Met uitroeptekens."
Vandaar dat het hoogtijd werd voor een KNOFJE-jurk voor Mona. Even eigenwijs en ondernemend als haar roodharig idool.




Het leuke stofje komt uit de vermiljoenshop.

Reacties

  1. wow, jij zit niet stil de laatste tijd zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gij zijt echt niet te doen zeg!
    Zo schoon!
    Je hebt dus ook een naaimachine ondertussen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo mama van Mona en Emma die van die mooie jurkjes kan maken. Wat heb jij mooie achtergronden voor je weblog. Is dat simpel te veranderen? Ik ben zo bang dat ik mijn hele blog verwijder of zoiets. Fijne dagen, geniet ervan. Groetjes uit Nederland in de sneeuw. Danny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!